یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
تاریخ 1395/11/12         ساعت 12:44:07     گروه خبری استانی

انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.
تصویر
رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد و سالگرد این روزهای تاریخ ساز را تبریک گفت.

در پیام مهندس "لهراسب باقری" آمده است :        

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود زعیـم آگاه، حضرت امام‌خمینی(ره) به ایران ورق می خورد.

انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

 انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مرهون جانبازی‌ها، فداکاری‌ها و رشادت‌های همه شیرزنان و غیور مردان بزرگی است که در لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب، برای مبارزه با طاغوت و استقرار نظام سیاسی الهی هر آنچه داشتند را در طبق اخلاص نهاده و با حماسه‌ آفرینی‌های خود زمینه طلوع خورشید فروزان اسلام را بر پهنه ایران اسلامی فراهم کردند .

 اینک انقلاب مردم ایران و پیروزی آنها در مقابل دشمنان، باعث الهام مردم آزادی خواه در جای جای این گیتی شده و بیداری اسلامی همچون موجی منطقه را در بر گرفته است.

مردم با بصیرت ایران اسلامی که در پایبندی به عهد و پیمان سرآمد روزگار هستند، قطعاً صدها بهمن را با همین پایداری در ایمان و عمل در کتاب تاریخ انقلاب ورق خواهند زد تا این حرکت الهی به صف صاحب اصلی انقلاب حضرت مهدی(عج) گره بخورد.

در این ایام مبارک، یاد حضرت امام (رحمت الله علیه) را گرامی می‏داریم؛ بزرگمردی که هماره دم مسیحایی‏اش، جانبخش جان‏های حقیقت‏جوست و هنوز پس از گذشت سال‏ها از رحلت ملکوتی‏اش، نامش بر پایه‏های ستم و استکبار لرزه می‏افکند و یادش، در دل‏های مستضعفان و آزادگان زمین، امید می‏آفریند و انگشت اشارت او، به آیندگان امتداد راه را نشان می‏دهد.

بر همه ماست که قدردان خون شهدا، امام شهدا و راه متعالی شهدای ارجمند انقلاب باشیم و برای بالندگی بیش از پیش ارزش های نظام و انقلاب که اکنون تحت زعامت و رهبری عالمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای و اقدامات و تلاشهای ارزشمند دولت تدبیر و امید، عرصه های نوینی در جهان اسلام و نظام بین الملل گشوده است، کوشا بوده و تلاش کنیم.