یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
تاریخ 1395/10/08         ساعت 09:10:42     گروه خبری استانی

باقری خاطرنشان کرد: در حقیقت ملت ایران در این راهپیمایی اعلام کرد که با عوامل فتنه چه در داخل و چه در خارج کشور تعارف و سر سازش ندارد.
تصویر
رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که دشمن شناسی از آموزه‌های بزرگ حماسه ماندگار 9 دی است.

 لهراسب باقری در جمع خبرنگاران گفت : در این روز مردم ولایتمدار با بصیرت نشان دادند که افقهای روشن انقلاب اسلامی به رهبر ی حکیمانه مقام معظم رهبری در تاریخ جهان همچنان می درخشد .

وی اظهار داشت : این حادثه عظیم به جوامع بشری دنیا ثابت کرد که مردم غیرتمند و شجاع ایران پای آرمان هایشان تا پای جان ایستادند و از آرمان های انقلاب و نظام دفاع خواهند کرد و اجازه نخواهند داد که طرح های کهنه و نو دشمن به نتیجه برسد .

این مسئول با بیان اینکه 9 دی به هیچ دسته و گروه و جناح خاصی تعلق ندارد و متعلق به همه مردم است تصریح کرد : حماسه عظیم مردمی در 9 دی با ندای مقام معظم رهبری شکل گرفت و با کمترین هزینه ای نقشه های شوم بد خواهان نظام و انقلاب را که فکر می کردند مردم از مسیر انقلاب خسته شده اند خنثی کرد .

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ملت در این راهپیمایی نشان داد که در برابر فتنه و فتنه گر می ایستد، خاطرنشان کرد: در حقیقت ملت ایران در این راهپیمایی اعلام کرد که با عوامل فتنه چه در داخل و چه در خارج کشور تعارف و سر سازش ندارد.

باقری با بیان اینکه برای زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب و ارزش های انقلابی باید نشاط ، پویایی و اقتدار نشان داده شود ، تاکید کرد: باید برای ایجاد نشاط و امید افزایی به ویژه برای نسل جوان گام های موثرتری برداشته و برای حفظ پویایی انقلاب برای نسل امروز و آینده برنامه ریزی شود.